top of page

IZMJENE UGOVORA O JAVNOJ NABAVI, PONIŠTENJE POSTUPKA JAVNE NABAVE, IZRADA TROŠKOVNIKA

pon, 09. pro

|

Hotel International

Jednodnevni program stručnog usavršavanja, 8 nastavnih sati kotizacija: 195,00 EUR po sudioniku (PDV se ne obračunava)

Prijave su zatvorene
Edukacije u najavi
IZMJENE UGOVORA O JAVNOJ NABAVI, PONIŠTENJE POSTUPKA JAVNE NABAVE, IZRADA TROŠKOVNIKA
IZMJENE UGOVORA O JAVNOJ NABAVI, PONIŠTENJE POSTUPKA JAVNE NABAVE, IZRADA TROŠKOVNIKA

Vrijeme i mjesto održavanja

09. pro 2024. 08:45 – 16:00

Hotel International, Miramarska Cesta 24, 10000, Zagreb, Hrvatska

Sadržaj edukacije

Raspored

8:45 - 9:00 prijava sudionika

9:00 - 10:30  Dopuštene izmjene ugovora o javnoj nabavi – I. dio

- odredbe ZJN 2016 koje govore o izmjenama ugovora/okvirnih sporazuma

- izmjene predviđene u dokumentaciji o nabavi (čl. 315. ZJN-a)

- izmjene radi nabave dodatnih radova, usluga ili robe (čl. 316. ZJN-a)

- relevantna praksa DKOM-a i VUS-a

- relevantna praksa Suda EU

- primjeri iz prakse i mišljenja Uprave za trgovinu i politiku javne nabave

Predavačica: Maja Kuhar, dipl.iur. 

10:30 - 10:45 pauza za kavu

10:45 - 12:15 Dopuštene izmjene ugovora o javnoj nabavi – II. dio

- izmjene zbog okolnosti koje naručitelj nije mogao predvidjeti (čl. 317. ZJN-a)

- izmjene radi zamjene prvotnog ugovaratelja (čl. 318. ZJN-a)

- de minimis izmjene ugovora (čl. 320. ZJN-a)

- relevantna praksa DKOM-a i VUS-a

- relevantna praksa Suda EU

- primjeri iz prakse i mišljenja Uprave za trgovinu i politiku javne nabave

Predavačica: Maja Kuhar, dipl.iur. 

12:15 - 13:00 pauza za ručak

13:00 - 14:30 Poništenje postupka javne nabave i raskid ugovora o javnoj nabavi

- uvjeti za poništenja postupka javne nabave

- posljedice poništenja postupka javne nabave

- relevantna praksa DKOM -a i VUS-a

- prava Naručitelja u kontekstu poništenja postupka s obzirom na djelokrug/nadležnost

- raskid ugovora o javnoj nabavi

Predavačica: Mihaela Matokanović Džimbeg, dipl. iur. 

14:30 - 15:45 pauza za kavu

14:45 - 16:15 Troškovnik kao dio dokumentacije o nabavi

- kako izraditi pravilno troškovnik kao dio dokumentacije o nabavi, najčešće pogreške pri izradi

- primjeri iz prakse

- relevantna praksa DKOM-a i VUS-a

Predavačica: Jasmina Mimica, dipl. iur. 

EVIDENCIJSKI BROJ PROGRAMA: 2024-0348

Podijeli ovu edukaciju

Prijava na edukaciju - uvjeti

Na naše edukacije možete se prijaviti ispunjavanjem on-line prijavnice ili nas možete kontaktirati putem elektroničke pošte. Nakon što zaprimimo Vašu prijavu dostavit ćemo Vam ponudu po kojoj možete uplatiti naknadu za sudjelovanje. Broj sudionika je ograničen sukladno Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave.

IBAN HR9324840081135361947, s pozivom na broj: OIB Vaše institucije, model 00, svrha uplate: ime i prezime polaznika.

Sukladno Pravilniku o izobrazbi u području javne nabave polazniku edukacije za kojeg je izvršena uplata naknade za sudjelovanje bit će elektroničkim putem dostavljena potvrda o sudjelovanju.

Zadržavamo pravo izmjene termina, mjesta održavanja ili otkazivanja edukacije. O eventualnim izmjenama obavijestit ćemo vas putem elektroničke pošte.

U slučaju da se želite odjaviti sa edukacije, potrebno nas je obavijestiti elektroničkim putem najmanje 5 dana prije održavanja edukacije. U suprotnom, nećemo biti u mogućnosti vratiti Vam naknadu za sudjelovanje.

Ukoliko su Vam potrebne bilo kakve dodatne informacije o našim programima slobodno nas kontaktirajte!

Ovlašteni smo nositelj programa izobrazbe od strane Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.

Klasifikacijska oznaka i urudžbeni broj ovlaštenja te rok njegova važenja: 

UP/I-406-01/24-01/2, Ur.broj: 517-08-04-02-03-24-2, vrijedi do 04.04.2027.

© 2025 by Dragonfly

PROcuria, obrt za usluge

bottom of page